A+ R A-

Edzéstervek (8)

2014. június 02., hétfő 15:26

2 napos edzésterv

2 napos edzésterv (kezdőknek)
Ez egy 2 napos edzésterv. Az egyik nap az alsó, a másik nap a felsőtestet edzük meg. 2 nap edzés után 1-2 nap pihenőt beiktathatunk. Kezdők is végezhetik személyi edzővel.
2014. máj. 15., csütörtök 16:34

Kétnapos erösítő edzésterv alapgyakorlatokkal.

Kétnapos erösítő edzésterv alapgyakorlatokkal. - 5.0 out of 5 based on 1 vote
Kétnapos erösítő edzésterv alapgyakorlatokkal.
Ezt az edzéstervet azoknak ajánljuk, akik már egy pár hónapja edzenek. Két nap edzés után érdemes 1-2 nap pihenőt tartani.
2013. augusztus 08., csütörtök 15:20

3 napos edzésterv

3 napos edzésterv - 5.0 out of 5 based on 3 votes
Ez egy 3 napos edzésterv. Csak megfelelő gyakorlattal és tapasztalattal rendelkezők végezhetik, személyi edző jelenlétében.
2013. július 27., szombat 15:43

Középhaladó női edzésterv

Középhaladó női edzésterv - 5.0 out of 5 based on 3 votes
Ez egy 2 napos, osztott edzésterv, melyben egyik nap a felső, másik nap az alsótest kerül megmunkálásra.
Érdemes 2 nap edzés után egy nap pihenőt beiktatni és heti 4x edzeni.
Itt már a tényleges izomfejlődés a cél, a pár hónapos kezdő, átmozgató edzésről ajánlott erre az edzéstervre váltani.
2013. július 27., szombat 15:28

Haladó edzésterv

Haladó edzésterv - 5.0 out of 5 based on 1 vote
Ez egy 3 napos edzésterv, külön minden izomcsoportot erőteljesen megdolgoztat.
Legalább fél év edzési tapasztalattal rendelkezőknek ajánlom, akik már teljesen elsajátították a gyakorlatok helyes végrehajtását, a megfelelő légzéstechnikát.
2013. július 27., szombat 15:05

Edzésterv kezdő

Edzésterv kezdő - 5.0 out of 5 based on 1 vote

Ez egy, egy napos átmozgató, bemelegítő, kezdő edzésterv.

A cél, a gyakorlatok helyes végrehajtása, kivitelezése, az izmok és az ízületek hozzászoktatása a súlyzós edzéshez és a helyes légzéstechnika elsajátítása.

Menü

Belépés